dr hab. inż. Marcin Hojny

marcin-hojny

Contact

mhojny@metal.agh.edu.pl
+48 12 617 46 37
B5, room 406
link

Research

link
Marcin_Hojny
S-5715-2016

For Students

Office hours

Thursday, 11:00-13:00 (on-line, platforma MS Teams)

Engineer thesis

1. Projekt i implementacja interaktywnego folderu promującego WIMiP z wsparciem rzeczywistości rozszerzonej (AR).
Wymagania: znajomość Unity3D/Unreal, języki programowania C++/C#

2. Projekt i implementacja interaktywnego folderu promującego AGH z wsparciem rzeczywistości rozszerzonej (AR).
Wymagania: znajomość Unity3D/Unreal, języki programowania C++/C#

3. Projekt i implementacja interaktywnego folderu prezentującego możliwości oprogramowania DEFFEM 3D z wsparciem rzeczywistości rozszerzonej (AR).
Wymagania: znajomość Unity3D/Unreal, języki programowania C++/C#

4. Projekt i implementacja aplikacji rzeczywistości rozszerzonej (AR) do detekcji obiektów 3D i porównywania z wzorcem CAD.
Wymagania: znajomość Unity3D/Unreal, języki programowania C++/C#

5. Projekt i implementacja aplikacji pokoju ucieczki w środowisku rzeczywistości wirtualnej (VR).
Wymagania: znajomość Unity3D/Unreal, języki programowania C++/C#

6. Projekt i implementacja aplikacji rzeczywistości rozszerzonej (AR) wspomagającej procedurę kontroli jakości.
Wymagania: znajomość Unity3D/Unreal, języki programowania C++/C#

Master thesis

1. Projekt i implementacja symulatora maszyny Zwick Z250 w środowisku rzeczywistości wirtualnej (VR) - ściskanie próbek. 
Wymagania: znajomość Unity3D/Unreal, języki programowania C++/C#, podstawowa znajomość metody elementów skończonych (MES)

2. Projekt i implementacja symulatora maszyny Zwick Z250 w środowisku rzeczywistości wirtualnej (VR) - nagrzewanie próbek. 
Wymagania: znajomość Unity3D/Unreal, języki programowania C++/C#, podstawowa znajomość metody elementów skończonych (MES)

3. Projekt i implementacja Pre/Postprocessora wirtualnej rzeczywistości (VR) dla solvera hydrodynamiki cząstek rozmytych (SPH) pakietu DEFFEM 3D.
Wymagania: znajomość Unity3D/Unreal, języki programowania C++/C#, podstawowa znajomość metody hydrodynamiki cząstek rozmytych (SPH)